Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kutwa666 | użytkownik

imię i nazwisko adressosnowiec/wrocław zarejestrowany16.04.2008 @13:15:56 ostatnio na stronie01.10.2017 @19:30:54



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty92 komentarze631 posty na forum26

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!hystera    10.06.2014 @15:52:34
dzieki
!piofoks    24.02.2014 @18:46:38
A tak żeby się ogonki kręciły pozdr
^sleepwalker    09.01.2014 @20:09:36
Dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~buncol1030    17.10.2013 @22:00:33
jest konkret... fajne pomysły..
~LexandraDeLaRiva    06.07.2011 @22:55:47
Ni nie nie, to tylko makijaż
_______
Wpadnij i oceń będe wzięczna!
!OjciecRene    19.06.2011 @21:01:20
ano jest,konkret jak chuj
_______
nie jestem Twoim starym
~matras    04.06.2011 @19:07:44
Dzięki
Pozdro!
!nicponim    11.04.2011 @10:14:57
dziekowac!
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
~Dsus    01.03.2011 @16:58:17
Twoje szkice sa interesujace, szczegolnie te robione na szybko
~AgaBednarek    28.02.2011 @13:38:10
Napisałam tak bo jak patrzę na te opisy niektórych osób to zawsze się powtarza słowo" bazgroły" Ludzie swoje prace uważają ,za takie, a tak na prawdę są niesamowite.....twoje szkice sa niesamowite.Dzięki .Pozdrawiam i zazdroszczę
~heyden    11.01.2011 @04:53:38
niezła galeria mam w sumie pytanie, od czego zaczynałeś się uczyć rysować ? tak poprostu na początku bazgrałeś różne rzeczy, czy uczęszczałeś na jakieś kursy/etc ? Z góry dzięki za odpowiedź
~Alake    18.10.2010 @19:40:27
ale masz w pyte galerie
!iquorek    28.06.2010 @06:41:11
dzięki za patrzenie
+azmii    22.06.2010 @12:57:34
dzięki
~croak    15.06.2010 @16:21:52
dzieki za pozdrowienie, chociaż nie domyślam się, kim jesteś
~hiehie    11.06.2010 @09:02:58
dziekuje
~maszrum    02.12.2009 @10:49:56
witam pozdrawiam!
_______
Eine klaine cielątko po polu gelaufen...
~mcklocek    29.11.2009 @11:04:06
senks
~Qbosh    15.11.2009 @03:16:39
Dzięki!
~CYBEVHS    05.11.2009 @00:39:57
siema..nie ma co sobie strzelać ....hehehe klimaty masz fajne krecha przyjdzie sama..tylko trzeba troche posiedzieć..>fajnie że bawisz sie perspektywami to trudna jazda...jak Ci wejdzie to pozamiatasz...:D
~roberttomak    05.09.2009 @13:42:40
Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam!
~Misiaczewska    02.09.2009 @19:33:51
Dzięki. Odnoszę wrażenie, że tylko ona mi tutaj wyszła
_______
Tigers Love Pepper. They Hate Cinnamon.
~aleksandracupcake    25.08.2009 @11:01:28
No tak, ale coś za coś - kompozycja albo proporcje, zależy co jest w danej grafice nadrzędne Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~kostia    22.07.2009 @21:37:36
Dziękuję za odwiedziny i koment do http://www.digart.pl/praca/3798280/Vesemir_odpoczywa_.html.
Pozdrawiam.
~aleksandracupcake    07.07.2009 @10:53:04
Dziękuję za obserwację

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt